محصولات BPS

مواد ثابت سازی

 

اين محصول بر پايه رزين اپوكسي و سيليس معدني دانه بندي شده به همراه هاردنر پلي آمين توليد ودر سه نوع گروت اپوكس ارتفاع-گروت اپوكسی خودتراز-گروت اپوكسی مقاوم ارائه مي گردد كه وجود فيلر معدني باعث افزايش قابل توجه در استحكام فشاري اين محصول مي شود. با استانداردهای ASTMD695,13S6319 مطابقت دارد.

توضیح بیشتر

 

گروت پايه سيمانی بدون انقباض و با مقاومت بسيار بالا ۸۰۰kg/cm2 می­باشد.

اين محصول مطابق با استاندارد ASTM C1107 GARDEC می­باشد.

توضیح بیشتر

 

اين محصول بر پايه رزين اپوكسي بيسفنول A و هاردنر پلي آمين یر دو نوع عمودی و افقی توليد و ارائه مي شود . با استانداردهاي ASTM C881-78TYPE1 , ASTMC882-05 , BS6319 .مطابقت دارد.

توضیح بیشتر

 

از آنجا كه تمامي سازه ها بنا به دلايل محيطي (دما و فشار و رانش و تحمل بار) دچار ارتعاش مي گردند نياز به تمهيداتي با هدف مقاوم سازي در برابر ارتعاشات وجود دارد. يكي ازبهترين راه هـاي حل اين مـشكل تـكيـه گـاه نئـوپـرن مي باشد، كه از پليكلـروپـرن اصـلاح شده با كيفيت بـالا و فولاد ساخته می شود.

توضیح بیشتر

 

این محصول از جنس پلاستیک صنعتی که برای تنظیم ضخامت پوشش کاور بتن طراحی و تولید گشته که پوشش منظم و مطمئنی به سازه های بتنی داده و باعث یکنواختی شبکه آرماتور می شود که در انواع مختلف ( کفی سنگین- کفی سبک – گرد – دو شبکه و … ) قابل ارائه می باشد.

توضیح بیشتر