ژوئن 17, 2019

افزودنی های بتن

افزودنی های بتن

ابر روان کننده بتن

این محصول بر پایه پلی کربوکسیلات اتری، نسل جدید از مواد افزودنی بتن، کاهنده آب و افزاینده کارایی بتن می‌باشد. كه در سه نوع ویژه HS3000 HS500 , HS قابل ارائه است​

فوق روان کننده نرمال

اين محصول برپایه نفتالین سولفونات قوی‌ترین گونه مواد كاهنده آب و افزاينده روانی بتن مي‌باشد که به جز سهولت اجرا باعث افزایش مقاومت اولیه و نهايی بتن، باعث افزایش خاصیت چسبندگی مصالح بکار رفته و کاهش جمع شدگی بتن مي‌گردد.

فوق روان کننده زودگیر

H-Z به عنوان یک افزودنی روان ساز مایع برای شکل پذیری زیاد بتن وافزایش مقاومت اولیه و نهایی بسیار کاربرد دارد. که نقش مهمی در تسریع زمان گیرش بتن در زمان کوتاه دارد و برای بتن ریزی در هوای سرد به کار می‌رود.

فوق روان کننده دیرگیر


به عنوان یک افزودنی کاهنده آب و دیرگیر کننده برای شکل زیاد بتن و افزایش مقاومت اولیه و نهایی بسیار کاربرد دارد که نقش مهمی در تسریع زمان گیرش بتن در زمان کوتاه دارد و برای بتن‌ریزی در هوای گرم به کار می‌رود.

روان کننده بتن


اين محصول برپایه لیگنو سولفونات جديدترين گونه مواد كاهنده آب و افزاينده روانی بتن مي باشد. که بر سه نوع (زودگیر، نرمال و دیرگیر) قابل ارائه مي‌باشد.

ژل میکروسیلیس

H-M ماده‌ای ترکیبی می‌باشد که بر پایه میکروسیلیس و مواد روانساز و نسل جدید افزودنی بتن و واترپروف و مواد ضدآب تولید گردیده است. این ماده بر دو نوع : ۱- ژل بدون الیاف، ۲- ژل با الیاف كه با بنیان‌های مختلف ( لیگنو – نفتالین – و پلی‌كربوكسیلات ) قابل ارائه می‌باشد.

سوپر ژل میکروسیلیس



سوپر ژل میکروسیلیس H-M1000 ماده‌ای ترکیبی می‌باشد که بر پایه میکروسیلیس ومواد روانساز و نسل جدید افزودنی بتن و واترپروف و مواد ضدآب تولید گردیده است.

پاور ژل میکروسیلیس



پاور ژل میکروسیلیس H-M3000 ماده‌ای ترکیبی می‌باشد که بر پایه میکروسیلیس ومواد روانساز و نسل جدید افزودنی بتن و واترپروف و مواد ضدآب تولید گردیده است.

ژل میکروسیلیس پودری

این محصول, گونه‌ی پیشرفته‌ای از مواد افزودنی بتن می‌باشد که برای بهبود مشخصات مکانیکی و دوام انواع بتن های آماده, در محل اجرا به بتن افزوده می‌شود. این ماده، علاوه بر بالا‌بردن کارایی، باعث کاهش جذب آب و رفع نفوذپذیری بتن سخت شده می‌گردد.

میکروسیلیس ژل شده
(دوغاب میکروسیلیس)



ماده میکروسیلیس ژل شده با از بین بردن خطرات زیست محیطی ناشی از استفاده از دوده‌های سیلیسی (به‌صورت پودری) و نیز به‌دلیل پخش یکنواخت‌تر در بتن، باعث بهبود خواص بتن سخت‌شده می‌گردد

سوپر میکس H-MIX

سوپر میکس
(جایگزین میکرو سیلیس)

ماده میکروسیلیس ژل شده با از بین بردن خطرات زیست محیطی ناشی از استفاده از دوده‌های سیلیسی (به‌صورت پودری) و نیز به‌دلیل پخش یکنواخت‌تر در بتن، باعث بهبود خواص بتن سخت‌شده می‌گردد

ضد یخ بتن

واكنش هيدراتاسيون واكنشي گرمازا است كه تحت تاثير ابعاد بتن، دماي هواي محيط، نسبت آب به سيمان و مواد افزودني قرار دارد. اين واكنش بهتر است در دماي بين ۱۰ الي ۲۵ درجه سانتيگراد در طول ۲۸ روز صورت پذيرد در غير اين صورت مقاومت بتن كمتر از استاندارد و ميزان مورد نياز خواهد شد به طور معمول در حرارت ۲۰ درجه سانتيگراد گيرش و بسته شدن بتن حدود ۱۲ ساعت به طول مي‌انجامد.

حباب زای بتن

افزودني حباب زای بتن برای کاهش نفوذپذیری و افزایش طول عمر بتن در برابر سیکل‌های تکراری یخبندان و ذوب به بتن افزوده می‌شود. این ماده با ایجاد حباب‌هاي ريز هوا به اندازه‌هاي معين و شكل زنجيره‌اي خواص فوق را ایجاد می‌نماید.

زودگیر بتن شاتكريت

اين محصول به دو صورت مايع و پودري عرضه مي‌گردد. از اين ماده جهت بتن‌ريزي در هواي سرد به منظور جلوگيري از يخ زدگي بتن استفاده گرديده و باعث تسريع زمان گيرش و افزايش مقاومت اوليه بتن مي‌گردد. افزايش دماي هيدراتاسيون از خصوصيات اثر بخش ديگر اين ماده مي‌باشد.

شاتکریت

این محصول پودر بدون الکلاید می‌باشد که با سخت شدن زودتر بتن‌های پاشیده شده و مخلوط‌های آن بر سطوح مختلف شتاب می‌بخشد که باعث تسریع هیدراسیون و افزایش روند سخت شدن بتن یا ملات مي‌گردد

دیرگیر بتن

این محصول با ساختار کریستالی بوده که پس از افزوده شدن به بتن موجب ایجاد تاخیر در زمان آغاز واکنش هیدراسیون می گردد بر دو نوع پودری و مایع قابل ارائه می باشد.

BPS 8040

این محصول در مصالح شیمیایی ساختمان باعث بهبود چسبندگی, الاستیسیته, پایداری کششی و خمشی, افزایش مقاومت در برابر یون کلر و سولفات ها, سایش, خراش و ترک خوردگی می شود. همچنین ملات های مورد مصرف را واترپروف می نماید