پودر آب بند کننده

پودر آب بند کننده

HWP-763

این محصول برای تولید بت آب بند در سازه های بتنی مانند کانال های آب رسانی, پوشش تونل ها و گالری ها, مخازن آب (آب شرب و صنعتی), استخر, آب نما, دریاچه مصنوعی, پی و نمای ساختمان به کار می رود.

خواص و اثرات

این محصول, یک محصول پودری با دو عملکرد شیمیایی هم زمان در بتن و ملات های سیمانی است:
  –  پودر فوق روان کننده باعث کاهش آب بتن می شود و تخلخل را کاهش می دهد. بدیهی است در طراحی بتن باید نسبت آب به سیمان کاهش یاد و در محدوده ۴۰% محاسبه شود.
  –  پودر آب بند کننده در واکنش با آب بتن تشکیل مواد آب گریزی می دهد که مانع از نفوذ آب به بتن می شود
توجه: عملکرد این محصول بر روی بتن تازه است. اگر چه بتن سخت شده آب بند می شود ولی چنانچه در هنگام سخت شدن بتن دچار ترک خوردگی شود یا درز سرد و درز اجرایی بوجود آید, سازه دچار نشت می شود و لازم است این مناطق با استفاده از مواد آب بندی سطحی ,HWP-763  ترمیم شود.

موارد کاربردی

این محصول برای تولید بتن آب بند در سازه های بتنی مانند کانال های آب رسانی, پوشش تونل ها و گالری ها, مخازن آب( آب شرب و صنعتی), استخر, آب نما, دریاچه مصنوعی, پی و نمای ساختمان به کار می رود.

میزان مصرف

مصرف ۱/۵ تا ۲ درصد به نسبت وزن سیمان برای آب بند کردن بتن لازم است. چنانچه به دلیل افت کارایی بتن نیاز به استفاده مجدد افزودنی باشد, اضافه کردن۱% به نسبت باقیمانده کافی است.

روش مصرف

این محصول را در آخرین مرحله تولید بتن به مخلوط اضافه نمایید. هرگز این محصول را به مصالح خشک اضافه نکنید.
چنانچه بتن با ترک به محل بتن ریزی منتقل می شود, می توان افزودنی را در محل داخل تراک ریخت و به مدت دو دقیقه اختلاط را با دور تند ادامه داد تا به خوبی مخلوط شود. به دلیل وجود پودر فوق روان کننده تاثیر بر روانی بتن کاملا مشهود است.
چنانچه به دلیل طولانی شدن زمان تخلیه روانی بتن کاهش یابد, افزودن مجدد این افزودنی به نسبت سیمان باقیمانده یا استفاده از فوق روان کننده مایع برای جبران کاهش روانی توصیه می شود.

مشخصات فنی ( فیزیکی و شیمیایی )

شکل ظاهری: پودر کرم رنگ.
وزن مخصوص:۱/۰۲ تا ۱/۰۳ گرم در سانتی متر مکعب.
مقدار کلر: فاقد یون کلر.
ایجاد حباب هوا: کمتر از ۱%

مدت و شرایط نگهداری

این محصول باید در کیسه های اصلی و در محیط سر بسته بر روی پالت نگه داری شود. عمر مفید این محصولات ۱۲ ماه است. عدم رعایت شرایط انبارداری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول یا ظرف آن شود. برای کسب اطلاع از روش انبارداری مناسب با بخش فنی شرکت بهینه پی سازه افروز تماس حاصل نمایید.

نوع بسته بندی

در کیسه های پلی اتیلنی ۲۰ کیلوگرمی بسته و عرضه می شود.

نکات ایمنی

محتوی این محصول, هیچ ماده خطرناکی نیست, ولی همانند سایر مواد شیمیایی در هنگام کار با این محصول از وسایل حفظت فردی مانند عینک,ماسک, دستکشو لباس کار استفاده کنید.
تلفن تماس
۰۲۱-۴۹۱۷۶