چسب بتن اپوکسی

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]چسب بتن اپوکسی ( رابط بتن جدید به قدیم )[edsanimate_end]

Epoxy bonding agent for Concrete repair _ _ H-22

کلینیک فنی بتن افروز
چسب بتن اپوکسی وهاردنر آن بر پایه رزین اپوکسی بیسفونلA وهاردنر آروماتیکی تغییر شکل یافته ساخته شده وبرای کار در محیطهای خیس ومرطوب بسیار مناسب است .برای ساخت این محصول از مواد شیمیایی استفاده گردیده که امکان انجام واکنش در محیطهای مرطوب وایجاد چسبندگی بالا وخصوصیات خوب مکانیکی وگیرش سریع آن را میسر می کند .در دو نوع آب دوست و غیر آب دوست قابل ارائه می باشد.
اپوکسی

خواص و اثرات :

– چسبندگی بالا.
– دارای خصوصیات خوب مكانیكی كه باعث گیرش سریع آن می شود.
– قابل اجرا در محیط مرطوب.

موارد کاربرد :

• مناسب برای اتصال کلیه سطوح دارای نم ورطوبت که امکان خشک کردن آن میسر نمی باشد.
• آب بندی کانالها ، مخازن وحوضچه هایی که امکان تخلیه آنها وجود ندارد.
• رفع نشتی ونفوذ آب در محیطهای خیس ونمدار.
• چسب اپوکسی نه تنها جهت مصارف فوق الذکر مصرف می شود بلکه جهت اتصال کلیه قطعات فلزی ، پلاستیکی ، چوبی و شیشه ای به بتن وهمچنین پوشش سطوح بتنی که در مجاورت اسیدها وبازها ومواد شیمیایی قرار دارند استفاده می گردد.

میزان مصرف:

با توجه به ناهمواری های سطح مقدار مصرف بین ۶۰۰ گرم الی ۱ کیلوگرم می باشد.

روش مصرف :

۱۰۰ واحد وزنی اپوکسی را با ۲۰ واحد وزنی هاردنر آن مخلوط و به مدت ۳ دقیقه به هم بزنید تا کاملا یکنواخت شود . با توجه به غلظت بالای مواد از اختلاط کامل دو جزء مطمئن شوید . برای اتصال بتن قدیم به جدید ابتدا سطح زیر کار را کاملا تمیز نموده و سپس یک لایه نازک چسب روی سطح بتن قدیمی کشیده و بلافاصله بتن جدید را روی آن بریزید . برای چسباندن دو قطعه بتن به یکدیگر و یا جایگذاری قطعات فلزی داخل یا روی بتن ، سطوح در تماس با یکدیگر را با چسب آغشته نموده و با فشار به هم بچسبانید . دمای مناسب برای کار با این چسب ۴۵-۵ درجه سانتیگراد می باشد.

مشخصات فیزیكی و شیمیایی :

حالت فیزیکی
خمیری
رنگ
طوسی
وزن مخصوص
۱/۳gr/cm3
زمان مصرف
۲۰-۳۰ دقیقه
رسیدن به مقاومت نهایی
۷ روز

 

 

مدت زمان و شرایط نگهداری

یكسال در بسته بندی اولیه و دور از تابش نور خورشید در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد.

نوع بسته بندی

سطل ۱۲ و ۲۰ كیلوگرمی.
.