محافظ نما بر پایه سیلان سیلوکسان

محافظ نما بر پایه سیلان سیلوکسان

HDS-780

HDS 780  محافظ بسیار خوب سطوح به خصوص نمای ساختمان است که با نفوذ به داخل منافذ بتن, آجر, سنگ و ترکیب با رطوبت یا بخار آب موجود تشکیل پلی سیلوکسان آب گریز در طول منافذ می دهد. این محصول یک محافظ بی رنگ و قابل اجرا بر روی سطوح به منظور جلوگیری از نفوذ آب جاری است.


خواص و اثرات

این محصول از ورود آب جاری حامل ذرات معلق به داخل منافذ نما جلوگیری می کند و در نتیجه تغییر رنگ یا آلودگی سطحی به وجود نمی آید, ضمن اینکه امکان خروج بخار آب را فراهم آورده و اجازه تنفس به مصالح می دهد. این محصول تشکیل فیلم سطحی نمی دهد و در نتیجه فرسوده و جدا نمی شود و نیاز به تکرار آن در طول عمر سازه نمی باشد. محصول اجرا شده بی رنگ است و ظاهر نما را تغییر نمی دهد.

میزان مصرف

هر لیتر از این محصول قادر است ۳ تا ۵ متر مربع سطح را پوشش دهد که بستگی به تخلخل و جذب آب سطح دارد.

روش مصرف

  ۱- آماده سازی سطح:
سطوحی که لازم است محافظت شوند بایستی خشک و فاقد شیرآبه سطحی باشند, از وجود روغن قالب و ماده عمل آوری پاک شوند. هر گونه آلودگی, روغن, گریس, پوشش قبلی و شیرآبه سیمان بایستی به وسیله ساب خشک یا سندبلاست برداشته شود. چنانچه کمی رطوبت وجود داشته باشد مانعی ندارد ولی سطح کار بایستی خشک و بدون آب باشد.
  ۲- اجرا:
HDS780 یک محصول آماده مصرف است ولی قبل از مصرف آن را به هم بزنید, با آب یا حلال آن را رقیق نکنید.اجرا به کمک یک پیستولت کم فشار یا قلم مو انجام می شود و مطمئن شوید که تمام سطح پوشش داده شده و اشباع شوند. در سطوح عمودی بایستی تا حد جاری شدن پاشیده شود. اجرای حداقل ۲ لایه پشت سر هم برای کسب نتیجه مطلوب لازم است.
توجه۱: این محصول با رطوبت هوا واکنش می دهد, بنابراین از تماس طولانی محصول با هوا پرهیز شود و درب ظروف را مادام که مصرف نمی شود بسته نگه دارید.
توجه۲: در اتمام هر مرحله از کار می بایستی ابزار کار را با آب شستشو داد.

مشخصات فنی ( فیزیکی و شیمیایی )

شکل ظاهری: مایع شیری رنگ.
وزن مخصوص: ۱/۰۰ تا ۱/۰۲  گرم در سانتی متر مکعب در ۲۰ درجه سانتی گراد.
ضخامت لایه خشک شده: صفر- کاملا نفوذ می کند.
زمان اجرای لایه های بعدی: بلافاصله و قبل از خشک شدن لایه قبلی.
حداقل دمای اجرا: ۵ درجه سانتی گراد.

مدت و شرایط نگهداری

این محصول باید در ظروف خود و در دمای بیشتر از ۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود. این محصول در صورت یخ زدن قابل بازیافت نیست و نباید آن را استفاده کرد.
عدم رعایت شرایط انبار داری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول و یا ظرف آن شود.برای کسب اطلاع از روش انبار داری مناسب با بخش فنی شرکت بهینه پی سازه افروز تماس حاصل نمایید.

نکات ایمنی

محتوی این محصول, هیچ ماده خطرناکی نیست, ولی همانند سایر مواد شیمیایی در هنگام کار با این محصول از وسایل حفظت فردی استفاده کنید.